Klacht doorgeven
Algemeen
Vindt u dat u niet goed bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder? U kunt dan online een klacht doorgeven
Waarover geeft u een klacht door?
- De persoonlijke behandeling door medewerkers of bestuurders
- Het krijgen van te weinig of verkeerde informatie
- Het niet reageren op vragen
In een brief
Stuur uw brief met de omschrijving van uw klacht en uw naam, adres en telefoonnummer naar:
Gemeente Westerwolde
T.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 14
9550 AA Sellingen
Iets anders doorgeven
- Heeft u geen klacht, maar u bent het niet eens met een beslissing? Dan kunt u bezwaar maken of in beroep gaan
- Bent u het niet eens met onze regels of ons beleid? Dan kunt u contact opnemen met de gemeenteraad van Westerwolde
- Bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht is opgelost? Neem dan contact op met het Nationale Ombudsman
- Heeft u een klacht over uw buurt? Is de verlichting in uw straat kapot? Of ziet u een losse stoeptegel? Meld dit via de BuitenBeter app.
- Als u schade hebt opgelopen en u vindt dat de gemeente hiervoor verantwoordelijk is, dan kunt u de gemeente aansprakelijk stellen.